Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  

ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Quote19.09.2014 10:360 people like thisLike

Καλημέρα παιδιά. Είμαι φοιτητής και σκέφτομαι να κάνω εργασία από το σπίτι για να καλύψω τα φοιτητικά μου έξοδα. Θέλω να κάνω εργασίες πτυχιακές σε φοιτητές σε όλη την Ελλάδα και η αμοιβή να μπαίνει στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Αυτό θεωρείται φοροδιαφυγή ή είναι κάτι νόμιμο και δεν έχω πρόβλημα; Εάν είναι παράνομο τι χρειάζεται για να νομιμοποιειθεί; Ευχαριστώ

Quote20.09.2014 09:400 people like thisLike

Καλημέρα φίλε μας και καλώς ήρθες στο Getpaid.gr:

Το ερώτημα που θέτεις απασχολεί πολλούς και δεν έχει να κάνει μόνο με το Internet. Δες ενδεικτικά ένα μίτο του Getpaid.gr όπου ήδη έχουν καταγραφεί πολλές απαντήσεις:

Δυστυχώς η νομοθεσία δεν δίνει εύκολο παράθυρο σε ανθρώπους να εργάζονται σε μικρή κλίμακα, χωρίς να μπουν σε διαδικασίες τόσο επιβαρυντικές, που αν τηρηθούν αποτρέπουν τέτοιου τύπου εργασία. Έτσι, όπως και σε πολλούς άλλους τομείς στην Ελλάδα, οι νόμοι είναι μακριά από την πραγματικότητα, ανεφάρμοστοι και για αυτό κυριαρχεί ανομία.

Αν ρωτήσεις ένα 40ρη ή 50ρη, μπορεί να σου πει, αέρα θα σου κάνουν, ποιος θα σε κυνηγήσει για 5 δραχμες... Όμως είναι δείγμα υγείας πως παιδιά σαν και εσένα θέλουν να είναι νομότυπα και με αυτόν τον τρόπο πιέζουν και το νομοθετικό πλαίσιο να εκσυγχρονιστεί.

Δημόσια, λοιπόν, κανείς δεν πρόκειται να σε προτρέψει να φοροδιαφύγεις. Το μόνο που μπορεί να σου πει είναι να ζητήσεις τη συμβουλή κάποιου ειδικού φοροτεχνικού.

Γίνεται να κερδίσεις χρήματα από το Internet, αλλά απαιτεί προσφορά, κόπο και χρόνο...
Quote20.09.2014 09:520 people like thisLike

Να απαντήσω, βέβαια, και σε κάτι που δεν είναι του θέματος. Εσύ, καλά κάνεις που αδράτεις την επιχειρηματική ευκαιρία, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό το ότι επιβιώνει η πρακτική της πληρωμένης "πτυχιακής" ή εργασίας.