Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  

Quote03.01.2012 00:200 people like thisLike

Καινούργιος πελάτης, καινούργιο βάσανο(τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;),παιδιά καλή χρονιά!!!

Με γουργουλάει τούτη η μηχανή του ίντερνετ(χρησιμοποιώ και τοπικιστικές φράσεις) αλλά διαβάζω και διαβάζω από την αρχή σα μαθητής και προσπαθώ να βγάλω άκρη.Τι λέτε θα τα καταφέρω;

Πλεονεκτήματα: 1. Αφραγκία με τέσσερα στόματα να θρέψω και με κουτσουρεμένο δημοσιοϋπαλληλικό μισθό.

2.Πίστη και πάθος.

3.Υπομονή και επιμονή μέχρι...

4.Διάβασμα  και γράψιμο αν χρειαστεί με τις ώρες.

5.Αγάπη και γνώσεις παιδοψυχολογίας λόγω του επαγγέλματος (εκπαιδευτικός δημοτικού)

6.Μου αρέσει να ασχολούμε με τον υπολογιστή

Μειονεκτήματα: 1.Κακή γνώση αγγλικής(μόνο η κόρη μου και ο γιος μου ξέρουν καλά)

2. Μέτρια γνώση του υπολογιστή

3. Δε βρίσκω θέμα/τα να γράψω όταν δημιουργήσω blog( κατά ώρας)

Τι λέτε να προχωρήσω ή θα φάω τη μπούφλα μου και θα είμαι σαν το μαθητή που απέτυχε στις εξετάσεις;

Quote03.01.2012 09:460 people like thisLike

καλημερα

και καλη χρονια

φιλε

κι εγω καινουρια ειμαι στην παρεα και προσπαθω να βγαλω ακρη

τετοιο διαβασμα ουτε στο σχολειο

παντως πιστευω πως  με πολυ υπομονη

κατι θα βγει.

με μενα δεν βγηκε κατι ακομα:(

παντως εχουμε τα ιδια πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα

ελπιζω το νεο ετος (αν και δισεκτο)να φερει τυχη

τα παντα ειναι μαθηματικα
Quote03.01.2012 11:350 people like thisLike

Καλή χρονιά Πάνο, ευτυχισμένο να είναι το καινούριο έτος.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα που διακρίνω εγώ είναι η ικανότητά σου να γράφεις και το ότι αυτό σου αρέσει. Επίσης, ότι υπάρχει ένα θέμα εξειδικευμένο για το οποίο γνωρίζεις πράγματα.

Άρα πως δεν βρίσκεις τι να γράψεις; Μην ανησυχείς ιδιαίτερα όταν θα ξεκινήσεις, το ένα θέμα θα φέρνει το άλλο. Το θέμα είναι, μπορείς να το υποστηρίξεις το θέμα σωστά και υπεύθυνα;;; Μιας και μιλάμε για κάτι πολύ ευαίσθητο...

Ίσως να μπορούσες να φιλοξενείς συνεντεύξεις ειδικών κτλ. αν νιώθεις ανεπάρκεια;;