Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  
 
 
Μάρκετινγ άμεσης ανταπόκρισης
Quote23.08.2013 15:080 people like thisLike
 

Το σωστό marketing μπορεί να οδηγήσει σε ανάπτυξη.

 

Μάρκετινγκ άμεσης ανταπόκρισης αντί μάρκετινγκ εικόνας.
Ποιές οι διαφορές. Γιατί το ένα λειτουργεί και το άλλο όχι.
Direct response marketing. Στα ελληνικά μαρκετινγκ άμεσης ανταπόκρισης. (Δεν βρήκα καλύτερη ονομασία)
Το μόνο με άμεσα αποτελέσματα.

http://e-coach.gr/marketing
http://e-coach.gr/marketing/dmarketing/ free e-book

Πείτε μου την γνώμη σας.
Quote28.08.2013 10:340 people like thisLike
 

Τάσο, αν θες πες μας με πολύ απλά λόγια τι είναι ο marketing άμεσης ανταπόκρισης και τι το marketing εικόνας;

Γίνεται να κερδίσεις χρήματα από το Internet, αλλά απαιτεί προσφορά, κόπο και χρόνο...
Quote28.08.2013 12:190 people like thisLike
 

Με απλά λόγια

 

Με το μάρκετινγκ άμεσης ανταπόκρισης (Direct response marketing) βγάζω το μήνυμα μου προς τα έξω με τέτοιο τρόπο ωστε να προκαλέσω την δράση του υποψήφιου πελάτη.  Να δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του, να επικοινωνήσει μαζί μου αυτός ή ακόμα και να αγοράσει. ( ανάλογα τι έχω αποφασίσει οτι θέλω να πετύχω) Φτιάχνω δηλαδή το μήνυμα μου τόσο δελεαστικό και ασυναγώνιστο ( χωρίς φυσικά να πω ψέμματα) που όταν δει ή διαβάσει το μήνυμα μου ο ''χρήστης'' τότε να πεί: αυτό έψαχνα. Αυτό θέλω.

 

Με το μάρκετινγκ εικόνας ( branding marketing) προβάλω την εικόνα του εαυτού μου ή της εταιρείας μου με ένα σλόγκαν ίσως που συνοδεύει την εικόνα και ένα τηλέφωνο ή email.  Η φιλοσοφία εδώ είναι να γίνεις κάποια στιγμή αναγνωρίσιμος εφόσουν οι ''χρήστες'' δούν αρκετές φορές την εικόνα σου και κάποια στιγμή επικοινωνήσουν μαζί σου. Στο δωρεάν e-book εξηγώ τις διαφορές.

 

Μάρκετινγ εικόνας βλέπουμε καθημερινά τριγύρω μας. Μάρκετινγκ άμεσης ανταπόκτισης σπάνια.

 

Γιαυτό, Ενα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό:

 

Σκεφτείτε οτι είσαστε σύμβουλοι που προωθείτε χρημα/κά προιόντα. ( επενδύσεις, ασφάλειες, δάνεια) τα οποία είναι και δύσκολο σήμερα να προωθηθούν. Και ξαφνικά βλέπατε αυτό:

 

http://www.e-coach.gr/the-formula-2/

 

 

Σε σχέση με μια εικόνα μιας εταιρείας που βλέπετε συχνά, που λέει απλά: είμαστε εδώ για εσάς πάρτε μας τηλέφωνο.

 

Πιο απο τα δύο μεταφέρει καλύτερα το μύνημα?

 

Νομίζω οτι δεν θέλει και πολύ σκέψη.

 

Για οτιδήποτε απορίες είμαι στην διάθεσή σας

Quote28.08.2013 13:220 people like thisLike
 

Νομίζω, ότι τώρα κατάλαβα.

 

Έχει τύχει να δω βιντεάκια που ξεκινούν και ενώ ξέρεις ότι δεν έχεις χρόνο, σου δημιουργούν την ανάγκη να συνεχίσεις να τα ακούς, έστω από περιέργεια. Αυτό συνιστά επιτυχία. Κάποια από αυτά αξίζουν, αλλά κάποια άλλα, απλά καλλιεργούν αυτή την τεχνική. Δηλαδή, κάποιες φορές αν δω ό,τι μέσα σε 1 λεπτό το βίντεο απλά πάει να με επηρεάσει ψυχολογικά, χωρίς να μπαίνει στο ψητό, το κλείνω και ας θέλω από περιέργεια να ακούσω κι άλλο.

 

Αυτό που με κάνει προσωπικά να εμπιστευτώ κάποιον, είναι να μου δώσει ένα πραγματικό δείγμα της υπηρεσίας του. Όπως δηλαδή με μια οδοντογλυφίδα κερνάς τους περαστικούς για να δοκιμάσουν τη γεύση. Περιμένω από τον ειδικό, να μου αποκαλύψει τα 5-10 βασικά μυστικά που δεν είναι και πολύ άγνωστα στην αγορά, ώστε να ξέρω πως πληρώνοντας θα πάρω κάτι πολύ πιο προχωρημένο και ιδιαίτερο.

 

Κάποιος που δίνει ελεύθερα βασικές συμβουλές SEO, είναι πολύ πιθανόν να είναι "μάστορας" στους πελάτες του. Ο κόσμος είναι πολύ επιφυλακτικός στα μεγάλα λόγια. Θέλει πράξεις. Αυτή είναι η δική μου άποψη. Αν αυτό έχει εφαρμογή στο direct marketing, ναι μου αρέσει....

Γίνεται να κερδίσεις χρήματα από το Internet, αλλά απαιτεί προσφορά, κόπο και χρόνο...
Quote30.08.2013 14:190 people like thisLike
 

To μάρκετινγ άμεσης ανταπόκρισης στην Αμερική εχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα αυτοματισμού. Και παράγει πλέον πολλά εκατομμύρια κέρδη κάθε χρόνο.

 

Γενικά στο directmarketing είναι αυτό που  λές. Πρέπει να δώσεις δείγμα της δουλειά σου. Πρέπει να δείξεις οτι ξέρεις τι κάνεις.

 

Στην Αμερική τα τελευταία χρόνια επικρατεί ενα σλόγκαν που εφαρμόζεται κατά κόρον στο directmarketing.

 

Το σλόγκν είναι: ''move the free line'' Σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει μετακίνησε το όριο των δωρεάν προσφορών σου. Δώσε δηλαδή πολλά περισσότερα δωρεάν πράγματα στους πελάτες σου. Δώσε πολύ περισσότερες υπηρεσίες δωρεάν.  Ετσι με αυτόν τον τρόπο θα δούν οι πελάτες σου οτι ξέρεις το αντικείμενο πολύ καλά. και γίνεσαι ο ειδικός στα μάτια τους. Δεν χάνεις απο τις δωρεάν υπηρεσίες που προσφέρεις αλλά κερδίζεις. Κερδίζεις γιατί θα μάθουν τις υπηρεσίες  σου πολύ περισσότεροι άνθρωποι με αυτόν τον τρόπο. Υπάρχουν Και άλλα πολλά θετικά αλλά δεν υπάρχει χρόνος να τα αριθμήσω εδώ.

 

Το ''move the free line'' είναι απο τα βασικά συστατικά επιτυχίας του μάρκετινγκ άμεσης ανταπόκτισης.