Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  

Paypal και αφορολόγητο στην Ελλάδα.
Quote01.06.2013 12:480 people like thisLike

Παιδιά γεια σας.Είμαι ο Δημήτρης και είμαι νέο μέλος.Είμαι φοιτητής στο Βόλο που ψάχνει για ένα έξτρα εισόδημα. Απλά έχω μία απορία σχετικά με το Paypal. Πρώτα από όλα, εφόσον δεν έχω καν δικό μου ΑΦΜ είναι παράνομο να βγάζω χρήματα; ΑΝ όχι μέχρι ποιο ποσό μπορώ να βγάζω χωρίς να δηλώνω στην εφορία;(αφορολόγητο) Τώρα από εκεί και πέρα,εφόσον έχω κάποια χρήματα στο λογαριασμό πως μπορώ να τα πάρω; Υπάρχει κάποιος τρόπος να τα εξαργυρώνω;

Quote03.06.2013 13:530 people like thisLike

Περισσότερα θα μπορούσες να διαβάσεις εδώ. Έχει να κάνει με τα ζητήματα της φορολογίας. Αν και τελικά απάντηση δεν υπάρχει, πάντα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό για τέτοια ευαίσθητα θέματα.

Τώρα για να τα πάρεις στα χέρια σου από ένα λογαριασμό, είναι κάτι το απλό. Μέσα από το paypal σε αφήνει να τα κάνεις withdraw, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα φορολογικά.

Γίνεται να κερδίσεις χρήματα από το Internet, αλλά απαιτεί προσφορά, κόπο και χρόνο...
Quote06.06.2013 10:160 people like thisLike

Καλημέρα,

πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση, και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο περισσότερος κόσμος που θέλει να ξεκινήσει μια τέτοια προσπάθεια. Δυστυχώς ο νόμος λέει ότι είσαι παράνομος. Για να μην είσαι παράνομος πρέπει να ακολουθήσεις μια από τις δύο λύσεις που ακολουθούν.

1) Αν τα έσοδα σου είναι κάτω από 6000 ευρώ το χρόνο, και παρέχεις υπηρεσία σε κάποια επιχείρηση, μπορείς να μην κάνεις έναρξη και να σου δίνει η επιχείρηση στην οποία προσφέρεις τις υπηρεσίες σου Δελτίο Δαπάνης. Αν ξεπεράσεις τα 6000 ευρώ το χρόνο πρέπει να κάνεις τη λύση νούμερο 2

2) Αν τα έσοδα σου είναι πάνω από 6000 ευρώ το χρόνο ή αν προσφέρεις υπηρεσίες σε ιδιώτες, τότε θα πρέπει να κάνεις έναρξη δραστηριότητας στην εφορία, να πληρώνεις ΟΑΕΕ (το παλιό ΤΕΒΕ), ΦΠΑ, κτλ. Σε αντίθετη περίπτωση είσαι παράνομος και κρύβεις εισοδήματα από την εφορία.