Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  

Quote05.08.2010 17:260 people like thisLike

Γεια σας, με λένε Θωμά, σήμερινα ξεκίνησα και εγώ την ιστοσελίδα μου, μετά απο πολλές μέρες διάβασμα εδω μέσα και γενικά για τα λεφτά και όλα, αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό το οποίο θα είναι αφιλοκερδώς απο την άποψη του οτι δεν θα ζητάω απο τα μέλη χρήματα όπως έκαναν άλλες σελίδες, δεν είμαι μόνος μου έχω βοήθεια απο φίλους αλλά είναι και αυτοί φοιτητές και όλοι δουλεύουμε οπότε η δραστηριότητα είναι για όλους μας περιορισμένη, φυσικά για να επιβιώσεί η δική μου θα πρέπει να βρω απο κάπου και εγώ να πέρνω κάποια χρήματα οπότε θα βαλω απο καμια διαφήμιση αλλά όχι ότι ναναι, κάποια Υγιές όπως λέει και ο Δημήτρης, λοιπόν παιδιά η σελίδα μου είναι η e-protasi.webnode.com είμαι ακόμα αρχάριος και δεν την έχω κάνει και πολύ καλή(το ίδιο και τα παιδιά που με βοηθάνε) αλλά ελπίζω να πάρω τον αέρα και να την συνηθίσω, θα μου άρεσε αν την ρίχνατε μια ματιά αλλά να θυμάστε ότι τώρα ξεκινάμε και είμαστε στην αρχή θα μου άρεσε αν ρίχνατε και μερικές ιδέες επίσης, περιμένω νέα σας παιδιά!

Quote05.08.2010 18:530 people like thisLike

Γειά σου Θωμά καλώς ήρθες στη παρέα.

Μου άρεσε, εμφανισιακά και όπως είναι στημένο. Κάτι που μου έκανε άσχημη εντύπωση είναι οι τόνοι στα κεφαλαία και μάλιστα σε όλους τους τίτλους. Βγάλτους δεν χτυπάνε ωραία.

Το ότι δεν διαλέξατε κάτι πολύ συγκεκριμένο, αλλά κάτι αρκετά γενικού ενδιαφέροντος, σημαίνει πως θα πρέπει να κοιτάτε να ρίχνετε αρκετά πρωτότυπο και ενδιαφέρον περιεχόμενο για να ξεχωρίσετε. Το ότι έχεις την υποστήριξη μιας ομάδας είναι κάτι πολύ σημαντικό και ελπιδοφόρο.