Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  
 
Άρθρο
15.01.2015 10:16    Σχόλια: 1    Κατηγορίες: Ads      Ετικέτες: διαφήμιση  εκλογές  internet  

Εκλογές & Διαδίκτυο


Φίλοι και αναγνώστες του Getpaid.gr,

Καλή Χρονιά με Υγεία & Ευτυχία!

 

Εκλογές & Διαδίκτυο

Η νέα χρονιά ξημέρωσε με το πολιτικό θερμόμετρο να ανεβαίνει στα ύψη. Η αγορά έχει παγώσει, και αυτό δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο το Διαδίκτυο. Αν κάπου υπάρχει μεγάλη κινητικότητα, αυτή έχει να κάνει με την προώθηση των μηνυμάτων των κομμάτων και των υποψηφίων. Σε αυτή την εκλογική μάχη, η χρήση του Internet από τους υποψήφιους προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά.

 

Έτσι, κερδισμένα αναμένεται να είναι τα ειδησιογραφικά sites, που μπορεί να προσελκύσουν την αυξημένη πολιτική διαφημιστική δαπάνη, αλλά και να εκμεταλλευτούν την αναβαθμισμένη, λόγω των εξελίξεων, διαπραγματευτική τους δύναμη. Μη ξεχνάμε πως τα ΜΜΕ, αναφέρονται και ως η τέταρτη εξουσία, ενώ δεν είναι μυστικό πως η επιβίωσή τους σε μικρό ή μεγάλο βαθμό συνδράμεται από την πολιτική.

 

Οι μεγάλες και κοστοβόρες καμπάνιες των κομμάτων αναθέτονται σε διαφημιστικές εταιρείες, αλλά ο κάθε πολιτευτής μπορεί να κάνει τις δικές του αυτόνομες κινήσεις. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, το συνολικό κόστος που επωμίζεται ο υποψήφιος συχνά υπολογίζεται σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, με τα όρια που θέτει η πολιτεία δυστυχώς να ξεπερνιούνται.

 

Στο απαιτητικό αυτό περιβάλλον, ευνοημένοι θα αποδειχτούν οι πολιτικοί που διαθέτουν αντίληψη για τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου. Πρωτίστως, η ιντερνετική διαφήμιση είναι στοχευμένη (γεωγραφική επιλογή, ενδιαφέροντα κ.α.) και φθηνότερη. Έπειτα, μπορεί να δώσει διέξοδο σε πιθανούς αποκλεισμούς ή ακόμα χειρότερα εκβιασμούς από ΜΜΕ, αλλά και να προσδώσει σχετική αυτονομία του υποψηφίου σε σχέση με τις κεντρικές κατευθύνσεις.

 

Μακροπρόθεσμη ΣτρατηγικήΤο καλύτερο για τον πολιτευτή, είναι να έχει ξεκινήσει την προσπάθεια και τη διαδικτυακή του επαφή από νωρίς. Πέρα από το ηθικό ζήτημα που ανακύπτει, δηλαδή πως είναι αδόκιμο ένας πολιτικός να εμφανίζεται και να θυμάται μόνο προεκλογικα τους ψηφοφόρους του, η συνεχής και συνεπής παρουσία στο διαδίκτυο αποφέρει περισσότερους καρπούς. Στην προεκλογική περίοδo, ο κόσμος “μπουχτίζει” από τις κλασσικές χαμογελαστές εικόνες των υποψηφίων και μαθαίνει να τις αγνοεί. Ό,τι ενσωματώνει χρηστική πληροφορία και εμφανίζεται υπό μεγαλύτερη διάρκεια, είναι πιο πιθανό να τραβήξει τα βλέμματα και να εμπεδωθεί.

 

Το ιδανικό για ένα πολιτικό είναι να διατηρεί κάποιο blog ή site που να του δίνει τη δυνατότητα να αναρτά τις σκέψεις του και τις θέσεις τους για τα συγκεκριμένα ζητήματα που ανακύπτουν και αφορούν την περιφέρεια ενδιαφέροντός του. Τέτοιες παρεμβάσεις, έχουν πιο ισχυρό αντίκτυπο και βοηθούν την αναγνωρισιμότητα.

 

π.χ. Στην Αργολίδα το χαλάζι προκαλεί ζημιές. Ο πολιτικός θέτει τις θέσεις του για την αποκατάσταση των αγροτών και προωθεί το συγκεκριμένο περιεχόμενο που αναρτά με τη συνδρομή της διαδικτυακής διαφήμισης μόνο στους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους αγρότες της Αργολίδας. Ομοίως, σε άλλο χρόνο, παρεμβαίνει και παρουσιάσει στους επιχειρηματίες του Ναυπλίου και μόνο την οπτική του για τα κρουαζιερόπλοια.



Αρκετοί πολιτκοί, διαθέτουν ήδη ιστοσελίδες έχοντας κατά νου την ανάρτηση δημοσιεύσεων για παρεμβάσεις τους, αλλά τελικά ελάχιστα τις χρησιμοποιούν. Όπως δυστυχώς συμβαίνει και στις εμπορικές ιστοσελίδες, ο λόγος που μένουν αδρανείς είναι η  έλλειψη προώθησης. Αφού, το αποτέλεσμα είναι σχεδόν ανύπαρκτο στο τέλος εγκαταλείπονται, αποτελόντας δυσφήμιση, παρά διαφήμιση για τον πολιτικό. Για περισσότερα διαβάσετε το: Κατασκευή ιστοσελίδας: Μη μείνεις μόνο εκεί.

 

Βέβαια, το Internet και η διαφήμιση δεν είναι πανάκεια. Η προβολή είναι απαραίτητη, όμως ακόμα και  η υπερπροβολή δεν είναι βέβαιο ό,τι θα φέρει αποτέλεσμα αν δεν αποτελεί κομμάτι προσεκτικού σχεδιασμού μιας γενικότερης στρατηγικής του πολιτικού. Έπειτα, πρέπει να να λαμβάνεται υπόψιν πως ό,τι γράφεται δεν ξεγράφεται. Αυτός είναι ένας λόγος που ο πολιτικός θα πρέπει να είναι δυό φορές προσεκτικός στο διαδίκτυο.

 

Αν και η περίοδος των εκλογών είναι αυτή που “καίει” τους υποψήφιους να προβληθούν, θα ήταν καλύτερο να έχουν πιο μακροπρόθεσμη θεώρηση των πραγμάτων. Η κρίσιμη παρούσα εκλογική αναμέτρηση, μπορεί να αποτελέσει απλά την αφορμή για το ξεκίνημα παρουσίας στο διαδίκτυο που θα έχει διάρκεια. Η επιλογή ενός κατάλληλου και αξιόπιστου συνεργάτη είναι καθοριστική για το αποτέλεσμα.


Getpaid Logo

 

Δημήτρης Κουτσουμπός


Δημήτρης Κουτσουμπός

 
Υπηρεσίες Getpaid.gr

Υπηρεσίες Getpaid.gr

Μου αρέσει το άρθρο!
Διαφημίσεις
Σχόλια
Ταξινόμηση κατά: 
Ανά σελίδα: 
 
  •  Gkall έγραψε 888 Ημέρα/ες πριν (ουδέτερα) 
     
    0
    ας ελπισουμε μετα τις εκλογες η αγορα να κινειται και σε αλλους τομεις :P
     
       
     
     
    0 πόντοι
     
Ενέργειες
Βαθμολογία
2 ψήφοι
Μοιραστείτε το
Διαφημίσεις