Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  
 
Άρθρο
29.08.2012 06:35    Σχόλια: 0    Κατηγορίες: Eshop      Ετικέτες: eshop  διαφήμιση  affiliate marketing  ad serving  deal sites  

 

Η κατασκευή ενός Eshop από τεχνικής άποψης γίνεται ολοένα ευκολότερη, απλούστερη και οικονομικότερη για τους Έλληνες επιχειρηματίες και εμπόρους. Πλέον, καινοτόμες υπηρεσίες, όπως αυτή του Skroutzstore, επιτρέπει με χαμηλό κόστος και χωρίς τη βοήθεια ειδικού τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.(μπορείτε να δείτε εδώ το σχετικό άρθρο)

 

Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τη σημασία της σωστής σχεδίασης και κατασκευής ενός Eshop, θεωρώ πως η μεγαλύτερη πρόκληση και δυσκολία έγκειται στην προώθηση του. Πρόκειται για έναν αγώνα διαρκείας που θα σαςστοιχήσει περισσότερο κόπο, χρόνο και χρήμα από το αρχικό στήσιμο.Σήμερα, λοιπόν, σας παρουσιάζουμε τρεις βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διαφημίσετε το ηλεκτρονικό σας μαγαζί και τα προϊόντα του.Προώθηση Eshop

 

 

1. Ad Serving: Πρόκειται για τον πιο συνηθισμένο τρόπο με τον οποίο διαφημίζονται όχι μόνο Eshops, αλλά κάθε τύπου ιστοσελίδες. Μέσω δικτύων, όπως το Adwords της Google ή το Ad24.gr, οι διαφημίσεις σας προβάλλονται σε σχετικό κοινό και ιστοτόπους, χωρίς να χρειάζεται να έρθετε σε επαφή με άλλα μέρη για να συμφωνήσετε κάτι τέτοιο.  Εσείς καθορίζετε το ποσό που θέλετε να διαθέσετε και τις «λέξεις-κλειδία» που θεωρείτε κατάλληλες. Μη ξεχνάτε πως με αυτού του τύπου την προώθηση (Pay per Click), πληρώνετε για όσους προσελκύονται και κλικάρουν. Έτσι έχετε επισκέπτες σχετικούς, που ενδιαφέρονται για αυτό που διαφημίζετε. Για την ώρα, δεν θέλουμε να σας κουράσουμε με λεπτομέρειες για το πώς επιτυγχάνεται αυτό. (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Σε γενικές γραμμές, έχετε υπόψη πως το κόστος κινείται κοντά στα 10λεπτά/κλικ, για λέξεις κλειδιά με μέτριο ανταγωνισμό. Δηλαδή, για να φέρετε 100 επισκέπτες στο Eshop σας, θα πληρώσετε 10€.

Ad24.grΚερδισμένοι θα είσαστε αν το κόστος αυτό μπορεί να καλυφθεί από τις πωλήσεις που θα προκύψουν. Απλά, καλό είναι να συνυπολογίζετε στην εξίσωση τα μακροπρόθεσμα οφέλη. Αν διαφημίζεστε σταθερά και με συνέπεια, σε βάθος χρόνου το πιθανότερο είναι πως θα βρεθείτε κερδισμένοι. Αρκεί οι διαφημίσεις, ο τρόπος προώθησης, τα προϊόντα, οι τιμές σας και η εμπιστοσύνη που εμπνέετε προς τους καταναλωτές να είναι επαρκή.

Τι να προσέξετε: Αυτό που οφείλετε να κάνετε είναι να παρακολουθείτε με πολύ μεγάλη προσοχή (π.χ. μέσω Google Analytics), ποια είναι η συμπεριφορά των επισκεπτών σας, ποιες διαφημίσεις είναι περισσότερο αποτελεσματικές, πως προκύπτουν περισσότερες πωλήσεις και να αναπροσαρμόζετε τη διαφημιστική σας εκστρατεία.

Τα θετικά Στόχευση, Χαμηλό κόστος σε σχέση με τη παραδοσιακή διαφήμιση, Ευκολία

Τα αρνητικά Απρόβλεπτα αποτελέσματα, Συνεχή ενασχόληση

Που να γραφτώ: Adwords, Ad24.gr(ελληνικό!), Facebook Ads.

 

 

2. Affiliate Marketing: Εδώ μέσω ενός Affiliate Network, όπως η Linkwise, το Clickbanner ή το Forestview, δίνετε προμήθειες σε Affiliates (συνεργάτες), που αναλαμβάνουν να προωθήσουν τα προϊόντα σας. Εσείς καθορίζετε μια προμήθεια (π.χ. 10% επί των πωλήσεων), ενώ αυτοί τοποθετούν στα blogs ή sites τους παραπομπές (text links, banners κτλ). Ειδικός κώδικας επιτρέπει την καταγραφή πωλήσεων που προέρχονται από τους συνεργάτες σας. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ στο «Πως να γίνετε affiliate και να κερδίσετε από αυτό...», που εξηγεί τα πράγματα από τη μεριά των Affiliates.

Εδώ δεν χρειάζεται να ανησυχείτε όπως στην περίπτωση του Ad Serving. Θα πληρώνετε όσο η διαφήμιση αποφέρει πωλήσεις, εξαλείφοντας με αυτόν τον τρόπο τον κίνδυνο της ζημιάς. Αυτό δεν σημαίνει πως θα αδιαφορείτε για την ελκυστικότητα του ηλεκτρονικού σας μαγαζιού. Αν οι συνεργάτες αντιληφθούνClickbanner πως δεν προκύπτουν πωλήσεις, άρα ούτε προμήθειες για αυτούς, δεν θα συνεχίσουν να σας προωθούν.

Μια από τις μεγάλες δυνάμεις του Affiliate Marketing είναι πως πολλές φορές οι Affiliates μπορούν να οδηγήσουν σε πωλήσεις με πιο αποτελεσματικό τρόπο, από ότι αν διαφημιζόσασταν μόνοι σας. Για παράδειγμα, ένα γνωστό και έμπιστο Blog για τη μόδα, ποστάροντας ένα άρθρο που περιλαμβάνει Affiliate Links από δικά σας προϊόντα, μπορεί να προκαλέσει πιο εύκολα πωλήσεις. Έτσι μπορεί να βγει κερδισμένο τόσο το Blog, όσο και εσείς.

Τι να προσέξετε: Εδώ τα πράγματα είναι πιο απλά. Βασικά, θα πρέπει η σελίδα σας και τα προϊόντα σας να είναι ελκυστικά για τους affiliates και τους πελάτες σας.

Τα θετικά Χαμηλό κόστος, Χαμηλό ρίσκο, Μεγάλη αποτελεσματικότητα, Παθητική Ενασχόληση.

Τα αρνητικά Απαιτεί εγκατάσταση κώδικα και σύμβαση με Affiliate Network, δεν είναι βέβαιη η προσέλκυση συνεργατών.

Που να γραφτώ: Linkwise, Clickbanner, Forestview

 

 

3. Deal Sites: Εδώ αξιοποιείτε τη νέα μόδα των σελίδων ημερήσιων προσφορών. Εν συντομία, προσφέρετε ένα προϊόν με μεγάλη έκπτωση για μικρή χρονική περίοδο (3 ημέρες συνήθως) μέσω ενός Deal Site. Το προϊόν σας γίνεται αντιληπτό από τους χιλιάδες εγγεγραμμένους χρήστες του, έτσι πετυχαίνετε «με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια». Από τη μία, η σελίδα σας γνωστοποιείται, ενώ από την άλλη προβαίνετε σε άκοπες και μαζικές πωλήσεις. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε για τα Deal Sites εδώ: “Η επιχείρησή σου και τα group buying sites

Είναι πολύ πιθανό, λόγω της πολύ μεγάλης έκπτωσης, να μη προκύψει άμεσο οικονομικό όφελος από τις πωλήσεις. Μη ξεχνάτε πως το «ντιλάδικο» θα λάβει ως προμήθεια περίπου το 20% της αξίας των πωλήσεων. Δεν αποκλείεται, δηλαδή, να βρεθείτε ακόμα και ζημιωμένος. Στόχος σας είναι να προβληθείτε και να δώσετε την ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας.

Τι να προσέξετε: Μέσα στην οικονομική κρίση πολλά είναι τα Deal Sites που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, έτσι μπορεί να αργήσουν να σας πληρώσουν τα χρήματα από τις πωλήσεις ή να σας ρίξουν ακόμα καιGoldendeals «φέσι». Ένα από τα πιο γνωστά και αξιόπιστα είναι το ελληνικό Goldendeals της Χρυσής Ευκαιρίας. Επίσης, αυτή η τεχνική δεν προσφέρεται για συνεχή χρήση, γιατί μπορεί να λειτουργήσει δυσφημιστικά ή να ωθήσει τους πελάτες σας να αγοράζουν μόνο μέσω των προσφορών σας. Τέλος, πρέπει να είσαστε έτοιμοι να δεχθείτε τυχόν υπερβολική ζήτηση, σε περίπτωση ειδικά που έχετε να κάνετε με κάποιο γνωστό Deal Site. Υπάρχουν πολλές αναφορές για επιχειρήσεις που δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στο μεγάλο φόρτο, προκαλόντας μεγάλη ζημιά στη φήμη τους και την «τσέπη» τους.

Τα θετικά Δυνατότητα μαζικών Πωλήσεων, «Δωρεάν» γνωστοποίηση ακόμα και για αυτούς που δεν θα αγοράσουν.

Τα αρνητικά Κίνδυνος μη ανταπόκρισης στην υψηλή ζήτηση, Δεν ενδείκνυται για συχνή χρήση

Που να απευθυνθώ: Πέρα από το Goldendeals μπορείτε να εντοπίσετε δεκάδες Deal Sites στο Found.gr

Εμείς σας ευχόμαστε καλές πωλήσεις. Το Getpaid.gr, η ελληνική κοινότητα για την οικονομική αξιοποίηση του διαδικτύου, είναι εδώ για να σας μεταφέρει όλες αυτές τις ιδέες. Εσείς, μπορείτε να συζητάτε για τις απορίες και εμπειρίες σας στο Forum μας (τομέας Eshop).

 

 

Διαβάστε Επίσης:

Γιατί και πως να πετύχετε μεγάλη επισκεψιμότητα...

Φτιάξτε το δικό σας μαγαζί online...

Skroutzstore: Ο πιο εύκολος τρόπος να φτιάξετε ένα e-shop!

 
Υπηρεσίες Getpaid.gr

Υπηρεσίες Getpaid.gr

Μου αρέσει το άρθρο!
Διαφημίσεις
Σχόλια
Ταξινόμηση κατά: 
Ανά σελίδα: 
 
  • Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια
Ενέργειες
Βαθμολογία
6 ψήφοι
Μοιραστείτε το
Διαφημίσεις