Λογαριασμός
Άρθρα Ειδήσεις Forums Blogs Σελίδες Εργαλεία Μέλη
  •  
 
Άρθρο
10.05.2014 13:16    Σχόλια: 0    Κατηγορίες: Ads      Ετικέτες: facebook ads  adwords  διαφήμιση  προώθηση  internet  ad serving  

Facebook Ads η Adwords για διαφήμιση στο Internet;

 

Τι είναι καλύτερο το Adwords ή το Facebook Ads;Στην Ελλάδα οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν το εργαλείο της διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ίσως η νοοτροπία μας εμποδίζει να ξοδεύουμε για κάτι που δεν είναι χειροπιαστό - όπως ένα φυλλάδιο. Η σχετική υστέρηση της χώρας στο internet και η οικονομική κρίση που ωθεί τις επιχειρήσεις να ξοδεύουν μόνο για τα απαραίτητα προς την επβίωσή τους, δυσκολεύει την επέλαση των διαφημίσεων του μέλλοντος. Το μόνο θετικό για τους πρωτοπόρους, είναι πως λόγω έλλειψης ανταγωνισμού η προβολή είναι πολύ φθηνή σε σύγκριση με τις πιο προηγμένες χώρες. Τι επιλογές, λοιπόν, υπάρχουν τώρα που σιγά σιγά, όπως θεωρούν ορισμένοι,  αρχίζει να φυσά άνεμος αισιοδοξίας; Το Google Adwords και το Facebook Ads είναι οι βασικοί παίκτες της αγοράς και αποτελούν τον αποδοτικότερο τρόπο προώθησης στο internet.

 

Διαφήμιση στο InternetΣτο Google Adwords η προβολή των διαφημίσεων γίνεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. “Γκουκλάροντας” θα δείτε πως δεξιά και πάνω υπάρχουν πληρωμένα αποτελέσματα. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι,  είναι πως οι Google διαφημίσεις εμφανίζονται σε άπειρα sites που είναι συνεργάτες μέσω του Adsense.  Με αυτό τον τρόπο η Google είναι ο βασικός κυρίαρχος του “παιχνιδιού”, προσφέροντας πολλές επιλογές στους διαφημιζόμενους. Με το Facebook Ads, έχετε τη δυνατότητα να εμφανίζεστε μόνο στο Facebook, αλλά αυτό δεν το λες τόσο “μόνο”.

 

Facebook AdsΕκεί που κερδίζουν οι διαφημίσεις του Facebook, είναι στην απλότητα. Οι επιλογές δεν είναι τόσο σύνθετες, οπότε και ένας πρωτάρης αντιλαμβάνεται τη γενική ιδέα. Κάποιος πιο προχωρημένος θα ενοχληθεί από τις περιορισμένες επιλογές και εργαλεία, που θα βοηθούσαν στη πιο αποτελεσματική στόχευση, ανάλυση και μαζική επεξεργασία διαφημίσεων. Αντίθετα το Adwords γίνεται όλο και πιο πολύπλοκο, αυστηρό και δύσκολο για τους μη εξοικειωμένους, όμως για τους μυημένους προσφέρει καλύτερη ορατότητα, επιλογές και εργαλεία. Με λίγα λόγια εμπνέει πιο σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ.

 

Google AdwordsΌταν ξοδεύονται χρήματα, το πρώτο που ενδιαφέρει είναι η αποτελεσματικότητα. Αν και σε επίπεδο εμφανίσεων το Facebook είναι κατά πολύ φθηνότερο, δεν φέρνει άμεσο αποτέλεσμα. Το κοινό “περνά την ώρα του” παρά ενδιαφέρεται για κάτι συγκεκριμένο. Φέρεται παθητικά και δεν επικεντρώνεται στη διαφήμισή σας ακόμα και αν τη κλικάρει. Έτσι, ένα eshop σπανίως θα δει η προβολή να μεταμορφώνεται σε έμπρακτες πωλήσεις. Παίρνοντας ως παράδειγμα τον εαυατό σας, θα συμφωνήσετε πως εκατοντάδες περνούν από τα μάτια σας, δεκάδες σας κεντρίζουν την προσοχή και ελάχιστα σας ενδιαφέρουν πραγματικά. Αντίθετα, στο Google την πρωτοβουλία την έχετε εσείς στα χέρια σας και γνωρίζετε τι θέλετε και τι ψάχνετε. Όταν, λοιπόν, εμφανιστεί μια σχετική διαφήμιση και κλικάρετε, συνήθως σημαίνει πως ενδιαφέρεστε ξεκάθαρα. Έτσι, στο Adwords, σε αντίθεση με το Facebook, οι διαφημίσεις μετατρέπονται σε πωλήσεις και γενικότερα το αποτέλεσμά τους είναι πιο άμεσο.

 

Το Facebook AdsΜη βιαστείτε να απορρίψετε παντελώς το Facebook Ads. Η εικόνα και η φθηνή εμφάνιση το κάνει κατάλληλο για να χτίσει κανείς brand, εφόσον είναι αποφασισμένος να επιμείνει και γνωρίζοντας ό,τι τα αποτελέσματα θα είναι πολύ μακροπρόθεσμα. Μη ξεχνάτε πως η στόχευση γίνεται με βάση το κοινό, οπότε δεν θα “τσακώσετε” τον αγοραστή τη στιγμή που ενδιαφέρεται να  βάλει το χέρι στην τσέπη, αλλά θα δημιουργήσετε μια οικεία εικόνα σε εκείνο το κοινό που έχει μεγάλες πιθανότητες να γίνει κάποια στιγμή πελάτης σας. Για τον ίδιο λόγο, ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα των διαφημίσεων του Facebook είναι πως είναι κατάλληλες για τοπική προβολή ακόμα και σε επίπεδο πόλης, κάτι που στο Adwords είναι δύσκολο να επιτευχθεί.

 

Μάθετε το AdwordsΈνας παράγοντας που καθορίζει πόσο φθηνή η ακριβή θα αποβεί η διαφημιστική σας καμπάνια είναι η ελκυστικότητα και σχετικότητα των διαφημίσεων. “Χαλαρές”, όμορφες εικόνες (π.χ. μόδα) έως πολύ προκλητικές, ταιριάζουν στο Facebook, όπου η μετάδοση “likes” και κοινοποιήσεων μπορεί να φέρει επιπλέον όφελος. Εκεί, η διαφήμιση ενός πολτικού ή τεχνικού άρθρου, έχει απογοητευτικά αποτελέσματα. Αντίθετα, στο Goοgle το κλικάρισμα δεν έρχεται από τον εντυπωσιασμό, όσο από την ξεκάθαρη στόχευση. Δηλαδή, από το να απαντάς σε αυτό που ο χρήστης αναζητά.

 

Σε κάθε περίπτωση ο χειρισμός των διαφημίσεων απαιτεί εμπειρία, μαεστρία και σοβαρή ενασχόληση. Διαφορετικά τα χρήματα “δεν πιάνουν τόπο”. Ειδικά αν το ποσό προς επένδυση είναι μεγάλο είναι καλύτερα επί του θέματος να επιληφθεί κάποιος ειδικός. Το να το αναλάβετε μόνοι σας ενδείκνυται μόνο αν έχετε σκοπό να του αφιερώσετε πολύ χρόνο με σκοπό να ασκείτε πιο άμεσο έλεγχο στη διαφημιστική σας εκστρατεία. Τότε, μάλλον καλύτερα να επιλέξετε να κάνετε το ξεκίνημά σας από το Facebook Ads. Για να έχετε μια ιδέα του κόστους, αυτό κυμαίνεται συνήθως στα 0,10€ για κάθε εισερχόμενο κλικ, αλλά μπορεί να διαφοροποιηθεί σημαντικά προς τα πάνω ή κάτω από διάφορους παράγοντες (ποιότητα & αποτελεσματικότητα διαφημίσεων & στόχευσης, θεματολογία κτλ.)..

 

Αν και σε γενικές γραμμές το Google Adwords υπερτερεί των διαφημίσεων του Facebook, σε ειδικές περιπτώσεις το δεύτερο μπορεί να αποβεί πολύ χρήσιμο και φθηνό. Εσείς δεν έχετε παρά να τα δοκιμάσετε ή να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό.

 

Getpaid.gr

 

Αν βρήκατε το άρθρο του Getpaid.gr χρήσιμο, δώστε μας δύναμη να συνεχίζουμε, κάνοντας share.


Επίσης συμμετέχετε στην ψηφοφορία: Facebook Ads ή Google Adwords;

 
Υπηρεσίες Getpaid.gr

Υπηρεσίες Getpaid.gr

Μου αρέσει το άρθρο!
Διαφημίσεις
Σχόλια
Ταξινόμηση κατά: 
Ανά σελίδα: 
 
  • Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια
Ενέργειες
Βαθμολογία
4 ψήφοι
Μοιραστείτε το
Διαφημίσεις